Read in English below.

Ez az adatvédelmi szabályzat úgy lett összeállítva, hogy jobban szolgálja azokat, akik érdeklődnek a személyazonosításra alkalmas információik- ‘Personally Identifiable Information’ (PII) használatáról. Az Egyesült Államok magánjogi és információbiztonsági szabályaiban leírt PII-k olyan információk, amelyek önmagukban vagy más információkkal azonosíthatóak, elérhetők vagy megtalálhatók egyetlen személynél, vagy az egyén azonosítására alkalmasak a kontextusban. Kérjük, alaposan olvassa el adatvédelmi irányelveinket, hogy világosan megértse, hogyan gyűjti össze, használja, védi vagy más módon kezeli személyazonosításra alkalmas információit a weboldalunk.

Milyen személyes adatokat gyűjtünk azoktól a személyektől, akik meglátogatták blogunkat, weboldalunkat vagy alkalmazásunkat?

Amikor megrendelünk vagy regisztrálunk a webhelyünkre, adott esetben fel kell adnunk Önnek nevét, e-mail címét, hitelkártya adatait vagy egyéb adatait, hogy segítsen az Ön tapasztalataiban.

Mikor gyűjtünk adatokat?

Információkat gyűjtünk Öntől, amikor regisztrál a webhelyünkre, megrendel, feliratkozik egy hírlevélre, kitölt egy űrlapot, használja a  Live Chat szolgáltatást, megnyitunk egy támogatási jegyet vagy információkat osztunk meg a webhelyünkön.

Hogyan használjuk az Ön információit?

Az általunk gyűjtött információkat felhasználhatjuk, amikor regisztrál, vásárol, regisztrál hírlevelünkre, választ ad egy felmérésre vagy marketingkommunikációra, szörföléskor a webhelyen, vagy használhatunk bizonyos más webhelyeket a következő módokon:

  • Az Ön érdeklődésének személyre szabása, lehetővé téve számunkra a tartalom és termékajánlat típusának ajánlását, amelyben a leginkább érdekelt.
    • Webhelyünk fejlesztése annak érdekében, hogy jobban kiszolgálhassuk Önt.
    • Annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani az Ön ügyfélszolgálati kéréseinek megválaszolásában.
    • Verseny, promóció, felmérés vagy egyéb webhely szolgáltatás adminisztrációja.
    • A tranzakciók gyors feldolgozása.
    • A szolgáltatások és termékek értékelésének kérése.
    • A levelezés után (élő chat, e-mail vagy telefonos lekérdezések)

Hogyan védjük az Ön adatait?

Webhelyünket rendszeresen ellenőrizzük a biztonsági lyukak és az ismert biztonsági rések miatt annak érdekében, hogy webhelyünk látogatása a lehető legbiztonságosabb legyen.

Rendszeres Malware Scan-t használunk.
Az Ön személyes adatait biztonságos hálózatok mögé helyezzük, és csak korlátozott számú személy férhet hozzá, akik különleges hozzáférési joggal rendelkeznek az ilyen rendszerekhez, és kötelesek az információkat bizalmasan kezelni. Ezen kívül az Ön által szállított összes érzékeny / hitelinformáció a Secure Socket Layer (SSL) technológián keresztül titkosítva van.

Számos biztonsági intézkedést hajtunk végre, amikor a felhasználó megbízást bonyolít le, nyújt be, illetve hozzáfér az információkhoz a személyes adatok biztonságának megőrzése érdekében.
Minden tranzakció egy átjáró szolgáltatón keresztül történik, és nem kerül tárolásra vagy feldolgozásra a kiszolgálón.

Használunk (SÜTI)cookie-kat?

Igen.  A cookie-k olyan apró fájlok, amelyeket egy webhely vagy szolgáltató a webböngészőn keresztül (ha engedélyezi) átmásol a számítógép merevlemezére, amely lehetővé teszi, hogy a webhely vagy a szolgáltató rendszerének felismerje a böngészőjét, és rögzítse és emlékezzen bizonyos adatokra. Például cookie-kat használunk, hogy segítsen nekünk emlékezni és feldolgozni a tételeket a bevásárlókosárban. Azt is használják, hogy segítsenek megérteni preferenciáinkat a korábbi vagy aktuális webhelyi tevékenység alapján, ami lehetővé teszi számunkra, hogy jobb szolgáltatásokat nyújtsunk Önnek. Cookie-kat is használunk, hogy segítsen összegyűjteni az adatforgalom és a webhely interakció összesített adatait, hogy a jövőben jobb webhely-élményeket és eszközöket kínálhassunk.

Sütiket használunk:

Ahhoz, hogy segítsen emlékezni és feldolgozni a bevásárlókosárban lévő elemeket.
• A jövőbeli látogatások megértése és mentése a felhasználó beállításai alapján.
• Nyomon kövesse a hirdetéseket.
• A webhely forgalom és a webhely interakciók összesített adatainak összeállítása annak érdekében, hogy a jövőben jobb webhely-élményeket és eszközöket biztosítson. Használhatunk olyan megbízható, harmadik féltől származó szolgáltatásokat is, amelyek ezt az információt a mi nevünkben nyomon követik.
Kiválaszthatja, hogy a számítógép figyelmezteti Önt minden egyes alkalommal, amikor egy cookie-t küld, vagy kiválaszthatja, hogy kikapcsolja az összes cookie-t. Ez a böngésző beállításai alapján történik. Mivel a böngésző egy kicsit más,- nézze meg a böngésző súgóját, hogy megtudja, hogyan módosíthatja a cookie-kat.
Ha kikapcsolja a cookie-kat, az olyan funkciók, amelyek miatt a webhely hatékonyabban működik, előfordulhat, hogy nem fog működni megfelelően. Nem befolyásolja a felhasználói élményt, ami a webhely hatékonyabbá tételét eredményezi, és nem működik megfelelően.

Információk harmadik fél számára

Nem adjuk el, kereskedünk, vagy más módon nem adjuk át külső személyeknek személyes azonosító adatait, kivéve, ha előzetes tájékoztatást adunk a felhasználóknak. Ez nem foglalja magába azokat a web hosting partnereket és egyéb partnereket, akik segítenek a weboldalunk működtetésében, üzleti tevékenységünk folytatásában vagy a felhasználók szolgáltatásában, mindaddig, amíg a felek megállapodnak abban, hogy ezeket az információkat bizalmasan kezelik. Adatokat is közzé tehetünk, abban az esetben,  ha a kibocsátáskor megfelelően betartjuk a jogszabályokat, a webhelyre vonatkozó irányelvek érvényesítését, illetve a mi vagy mások jogait, tulajdonát vagy biztonságát.

Azonban nem adhatók más feleknek személyazonosításra alkalmas látogatói információk marketing, reklámozás vagy egyéb felhasználás céljából.
Harmadik fél linkek
Alkalmanként, saját belátásunk szerint külső termékeket vagy szolgáltatásokat is felvehetünk vagy kínálhatunk honlapunkon. Ezek a harmadik fél webhelyei különálló és független adatvédelmi irányelveket tartalmaznak. Ezért nincs felelősségünk vagy felelősségünk a kapcsolódó oldalak tartalmáért és tevékenységéért. Ennek ellenére megpróbáljuk megvédeni webhelyünk épségét és üdvözölni minden visszajelzést ezekről a webhelyekről.

Google

A Google hirdetési követelményeit a Google hirdetési alapelvei összegezhetik. A felhasználók számára pozitív élményt nyújtanak. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en

A Google AdSense Reklámot a weboldalunkon használjuk.
A Google, mint harmadik fél gyártó, cookie-kat használ a hirdetések megjelenítéséhez webhelyünkön. A Google a DART cookie használatával lehetővé teszi, hogy hirdetései megjelenjenek a felhasználók számára a webhelyünkön és az interneten található más webhelyeken tett korábbi látogatások alapján. A felhasználók elutasíthatják a DART cookie használatát a Google Hirdetés és Tartalmi Hálózat adatvédelmi irányelveiben.

 

A következőket valósítottuk meg:
• Új marketing a Google AdSense segítségével
• A Google Display Hálózat megjelenítési jelentése
• Demográfiai és érdeklődési jelentések
• DoubleClick Platform Integration
A harmadik fél gyártókkal, például a Google-lal együtt használjuk az első féltől származó cookie-kat (például a Google Analytics cookie-kat) és harmadik féltől származó cookie-kat (például a DoubleClick cookie-t) vagy más külső felek azonosítóit. hirdetésmegjelenítések és egyéb hirdetési funkciók, amelyek a weboldalunkhoz kapcsolódnak.

Kijelentkezés:
A felhasználók beállíthatnak beállításokat a Google hirdetéseihez a Google Hirdetés beállítások oldalon keresztül. Alternatív megoldásként felmondhatja a Hálózati hirdetési kezdeményezés kikapcsolása oldalt, vagy a Google Analytics Kioldó böngésző hozzáadása segítségével.

California Online Privacy Protection Act
A CalOPPA az ország első állami törvénye, amely előírja a kereskedelmi weboldalak és az online szolgáltatások számára az adatvédelmi politika közzétételét. A törvény elérése messze túlmutat Kalifornián, hogy igénybe vegye az Egyesült Államokban (és elképzelhetően a világon) minden olyan személyt, amely a Kaliforniai fogyasztóktól származó, személyazonosításra alkalmas információkat gyűjtő weboldalakat működtet, hogy weboldalán feltűnő adatvédelmi nyilatkozatot tegyen közzé, pontosan kimondva a begyűjtött információkat magánszemélyek vagy vállalatok, akikkel megosztják. – További információk: http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
A CalOPPA szerint egyetértünk a következőkben:
A felhasználók névtelenül látogathatják webhelyünket.
Miután létrehozta ezt az adatvédelmi irányelvet, hozzáadunk egy linket honlapunkra, vagy legalábbis az első jelentős oldalon, miután belépett a weboldalunkba.
Adatvédelmi irányelvünk az “Adatvédelem” szót tartalmazza, és könnyen megtalálható a fent megadott oldalon.
Ön értesítést kap minden adatvédelmi irányelv módosításáról:
• E-mailben
Módosíthatja személyes adatait:
• E-mailben jelezheti felénk

Hogyan kezeli a webhelyünk a Do Not Track (Ne kövess) jeleket?
Tiszteletben tartjuk a Do Not Track jeleket, és nem használunk a cookie-kat, vagy a reklámokat, ha a Do Not Track (DNT) böngésző mechanizmus be van állítva.

Webhelyünk engedélyezi a harmadik felek viselkedési követését?

Fontos megjegyezni azt is, hogy nem engedélyezzük a harmadik felek viselkedési követését
COPPA (Children Online Privacy Protection Act)

Amikor 13 év alatti gyermekek személyes adatainak gyűjtésére kerül sor, a Gyermekek Online Adatvédelmi Törvénye (COPPA) a szülőkhöz irányítja. A Szövetségi Kereskedelmi Bizottság, az Egyesült Államok fogyasztóvédelmi ügynöksége, érvényesíteni fogja a COPPA szabályt, amely meghatározza, hogy a webhelyek és az online szolgáltatások üzemeltetőinek mit kell tennie a gyermekek magánéletének és biztonságának online védelmében.

13 évnél fiatalabb gyermekek számára nem forgalmazunk.

A tisztességes információk gyakorlatok (Fair Information Practice)

A tisztességes információs gyakorlatok alapelvei az adatvédelmi törvények gerincét képezik az Egyesült Államokban, és az általuk alkalmazott fogalmak jelentős szerepet játszanak az adatvédelmi törvények fejlesztésében a világ minden táján. A Fair Information Practice alapelveinek megértése és végrehajtásának elengedhetetlen feltétele a személyes adatok védelmét szolgáló különféle adatvédelmi törvényeknek való megfeleléshez.
Annak érdekében, hogy összhangban legyenek a tisztességes információs gyakorlatokkal, az alábbi lépéseket tesszük, amennyiben adatszegés fordul elő:
E-mailben értesítjük
• Egyéb
30 munkanap
Elfogadjuk az Egyéni jogorvoslat elvét is, amely előírja, hogy az egyéneknek joga van jogilag érvényesíteni a végrehajtható jogokat olyan adatgyűjtők és feldolgozók ellen, akik nem tartják be a törvényt. Ez az elv nemcsak azt követeli meg, hogy az egyéneknek végrehajtható jogaik vannak az adatfelhasználókkal szemben, hanem azt, hogy az egyének bíróságok vagy kormányzati ügynökségekhez fordulnak az adatfeldolgozók meg nem felelésének kivizsgálása és / vagy büntetőeljárás alá vonása érdekében.

CAN-SPAM Act

A CAN-SPAM törvény olyan törvény, amely meghatározza a kereskedelmi e-mailekre vonatkozó szabályokat, megállapítja a kereskedelmi üzenetekre vonatkozó követelményeket, megadja a címzetteknek azt a jogát, hogy az e-mailek küldéséről leiratkozzanak, és meghatározza a kemény büntetéseket a szabálysértésekért.
Az Ön e-mail címét összegyűjtjük, hogy:
• Információk küldése, kérdések megválaszolása és / vagy egyéb kérések vagy kérdések miatt
• Feldolgozási megbízások, valamint a rendelésekhez kapcsolódó információk és frissítések küldése.
• Küldje el a termékével és / vagy szolgáltatásával kapcsolatos további információkat
• A piacon a levelezési listánkat, vagy továbbra is küldünk e-maileket ügyfeleinknek az eredeti tranzakció bekövetkezése után.
Ahhoz, hogy megfelelhessen a CA-SPAM-nak, elfogadjuk a következőket:
• Ne használjon hamis vagy félrevezető tantárgyakat vagy e-mail címeket.
• Az üzenetet hirdetésként és ésszerű módon azonosítsa.
• Tüntesse fel üzleti vagy webhelyünk székhelyének fizikai címét.
• A harmadik féltől származó e-mail marketing szolgáltatások megfigyelése a megfelelőséghez, ha használják.
• A lemondási / leiratkozási kérelmek gyors megtisztítása.
• Engedélyezze a felhasználóknak, hogy leiratkozhassanak az egyes e-mailek alján található link használatával.

Ha bármikor le szeretnél iratkozni a jövőbeni e-mailek fogadásáról, küldj nekünk e-mailt a hello@amzhub.hu címre.

és azonnal eltávolítjuk Önt minden levelezésből.

Kapcsolatfelvétel

Ha bármilyen kérdése merülne fel az adatvédelmi irányelvekkel kapcsolatban, akkor lépjen kapcsolatba velünk az alábbi információk felhasználásával.

Mobile: +36 70 308 3283

Web: https://amzhub.hu/

 

___________

English

This privacy policy has been compiled to better serve those who are concerned with how their ‘Personally Identifiable Information’ (PII) is being used online. PII, as described in US privacy law and information security, is information that can be used on its own or with other information to identify, contact, or locate a single person, or to identify an individual in context. Please read our privacy policy carefully to get a clear understanding of how we collect, use, protect or otherwise handle your Personally Identifiable Information in accordance with our website.
What personal information do we collect from the people that visit our blog, website or app?
When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your name, email address, credit card information or other details to help you with your experience.
When do we collect information?
We collect information from you when you register on our site, place an order, subscribe to a newsletter, fill out a form, Use Live Chat, Open a Support Ticket or enter information on our site.

Provide us with feedback on our products or services 

How do we use your information?

We may use the information we collect from you when you register, make a purchase, sign up for our newsletter, respond to a survey or marketing communication, surf the website, or use certain other site features in the following ways:

       To personalize your experience and to allow us to deliver the type of content and product offerings in which you are most interested.
       To improve our website in order to better serve you.
       To allow us to better service you in responding to your customer service requests.
       To administer a contest, promotion, survey or other site feature.
       To quickly process your transactions.
       To ask for ratings and reviews of services or products
       To follow up with them after correspondence (live chat, email or phone inquiries)
How do we protect your information?

Our website is scanned on a regular basis for security holes and known vulnerabilities in order to make your visit to our site as safe as possible.

We use regular Malware Scanning.

Your personal information is contained behind secured networks and is only accessible by a limited number of persons who have special access rights to such systems, and are required to keep the information confidential. In addition, all sensitive/credit information you supply is encrypted via Secure Socket Layer (SSL) technology.
We implement a variety of security measures when a user places an order enters, submits, or accesses their information to maintain the safety of your personal information.
All transactions are processed through a gateway provider and are not stored or processed on our servers.
Do we use ‘cookies’?
Yes. Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computer’s hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the site’s or service provider’s systems to recognize your browser and capture and remember certain information. For instance, we use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart. They are also used to help us understand your preferences based on previous or current site activity, which enables us to provide you with improved services. We also use cookies to help us compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future.
We use cookies to:
       Help remember and process the items in the shopping cart.
       Understand and save user’s preferences for future visits.
       Keep track of advertisements.
       Compile aggregate data about site traffic and site interactions in order to offer better site experiences and tools in the future. We may also use trusted third-party services that track this information on our behalf.
You can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies. You do this through your browser settings. Since browser is a little different, look at your browser’s Help Menu to learn the correct way to modify your cookies.
If you turn cookies off, some of the features that make your site experience more efficient may not function properly.It won’t affect the user’s experience that make your site experience more efficient and may not function properly.
Third-party disclosure

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your Personally Identifiable Information unless we provide users with advance notice. This does not include website hosting partners and other parties who assist us in operating our website, conducting our business, or serving our users, so as long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release information when it’s release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others’ rights, property or safety.

However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Third-party links
Occasionally, at our discretion, we may include or offer third-party products or services on our website. These third-party sites have separate and independent privacy policies. We therefore have no responsibility or liability for the content and activities of these linked sites. Nonetheless, we seek to protect the integrity of our site and welcome any feedback about these sites.
Google

Google’s advertising requirements can be summed up by Google’s Advertising Principles. They are put in place to provide a positive experience for users. https://support.google.com/adwordspolicy/answer/1316548?hl=en

We use Google AdSense Advertising on our website.
Google, as a third-party vendor, uses cookies to serve ads on our site. Google’s use of the DART cookie enables it to serve ads to our users based on previous visits to our site and other sites on the Internet. Users may opt-out of the use of the DART cookie by visiting the Google Ad and Content Network privacy policy.
We have implemented the following:
       Re-Marketing with Google AdSense
       Google Display Network Impression Reporting
       Demographics and Interests Reporting
       DoubleClick Platform Integration
We, along with third-party vendors such as Google use first-party cookies (such as the Google Analytics cookies) and third-party cookies (such as the DoubleClick cookie) or other third-party identifiers together to compile data regarding user interactions with ad impressions and other ad service functions as they relate to our website.
Opting out:
Users can set preferences for how Google advertises to you using the Google Ad Settings page. Alternatively, you can opt out by visiting the Network Advertising Initiative Opt Out page or by using the Google Analytics Opt Out Browser add on.
California Online Privacy Protection Act
CalOPPA is the first state law in the nation to require commercial websites and online services to post a privacy policy. The law’s reach stretches well beyond California to require any person or company in the United States (and conceivably the world) that operates websites collecting Personally Identifiable Information from California consumers to post a conspicuous privacy policy on its website stating exactly the information being collected and those individuals or companies with whom it is being shared. – See more at: http://consumercal.org/california-online-privacy-protection-act-caloppa/#sthash.0FdRbT51.dpuf
According to CalOPPA, we agree to the following:
Users can visit our site anonymously.
Once this privacy policy is created, we will add a link to it on our home page or as a minimum, on the first significant page after entering our website.
Our Privacy Policy link includes the word ‘Privacy’ and can easily be found on the page specified above.
You will be notified of any Privacy Policy changes:
       Via Email
Can change your personal information:
       By emailing us
How does our site handle Do Not Track signals?
We honor Do Not Track signals and Do Not Track, plant cookies, or use advertising when a Do Not Track (DNT) browser mechanism is in place.
Does our site allow third-party behavioral tracking?
It’s also important to note that we do not allow third-party behavioral tracking
COPPA (Children Online Privacy Protection Act)

When it comes to the collection of personal information from children under the age of 13 years old, the Children’s Online Privacy Protection Act (COPPA) puts parents in control. The Federal Trade Commission, United States’ consumer protection agency, enforces the COPPA Rule, which spells out what operators of websites and online services must do to protect children’s privacy and safety online.

We do not specifically market to children under the age of 13 years old.
Fair Information Practices

The Fair Information Practices Principles form the backbone of privacy law in the United States and the concepts they include have played a significant role in the development of data protection laws around the globe. Understanding the Fair Information Practice Principles and how they should be implemented is critical to comply with the various privacy laws that protect personal information.

In order to be in line with Fair Information Practices we will take the following responsive action, should a data breach occur:
We will notify you via email
       Other
30 business days
We also agree to the Individual Redress Principle which requires that individuals have the right to legally pursue enforceable rights against data collectors and processors who fail to adhere to the law. This principle requires not only that individuals have enforceable rights against data users, but also that individuals have recourse to courts or government agencies to investigate and/or prosecute non-compliance by data processors.
CAN-SPAM Act

The CAN-SPAM Act is a law that sets the rules for commercial email, establishes requirements for commercial messages, gives recipients the right to have emails stopped from being sent to them, and spells out tough penalties for violations.

We collect your email address in order to:
       Send information, respond to inquiries, and/or other requests or questions
       Process orders and to send information and updates pertaining to orders.
       Send you additional information related to your product and/or service
       Market to our mailing list or continue to send emails to our clients after the original transaction has occurred.
To be in accordance with CA-SPAM, we agree to the following:
       Not use false or misleading subjects or email addresses.
       Identify the message as an advertisement in some reasonable way.
       Include the physical address of our business or site headquarters.
       Monitor third-party email marketing services for compliance, if one is used.
       Honor opt-out/unsubscribe requests quickly.
       Allow users to unsubscribe by using the link at the bottom of each email.

If at any time you would like to unsubscribe from receiving future emails, you can email us at hello@amzhub.hu

and we will promptly remove you from ALL correspondence.

Contacting Us

If there are any questions regarding this privacy policy, you may contact us using the information below.

Mobile: +36 70 308 3283

Web: https://amzhub.hu/